Nejnovější kampaň módní značky Calvin Klein Jeans bude obsahovat reklamy se stejnopohlavními páry, což je pro tuto značku vůbec poprvé v historii. Kampaň se nese v duchu „Raw texts, real stories“ a zahrnuje textové zprávy s dosti syrovým obsahem, které byly inspirovány skutečnými lidmi. Na své si přijdou jak pánové, na které značka cílí především, tak dámy. V podzimní kampani se objeví především mladší generace modelů a modelek a budeme moci zahlédnout různá tajemství, která skrývají jejich chytré telefony.

O fotky se postaral fotograf Mario Sorrenti, který pro značku Calvin Klein pracoval hojně i v minulosti, mimoto se proslavil fotkami nahých modelek ve Vogue a Harper’s Bazaar. Fotil pro značky Lancôme, Benetton a jeho snímky se dostaly také do kalendáře Pirelli pro rok 2012. Pro Calvin Klein nafotil v roce 1993 i modelku Kate Moss, která se stala tváří parfému Obsession. Ta se teď objevila v konkurenční kampani značky Balenciaga, která také vystrčila růžky a použila erotické napětí mezi dvěma ženami.

Kate Moss má s podobnými fotkami bohaté zkušenosti, svlékla se společně s Rihannou pro V Magazine nebo pro titulku magazínu Love, kde se líbala s transmodelkou.

Balenciaga, původně španělská značka, která dnes patří francouzskému koncernu Kering, se ve své kampani pro podzim a zimu 2015/2016 může pochlubit i fotkami britského zpěváka Sama Smithe. Ten se od loňského coming outu stal snad nejsledovanějším gayem v Evropě a jeho písně lámou rekordy i v zámořských rádiích. Zatím si vysloužil hned několik cen Grammy, Brit Awards nebo MTV Music Awards. My tedy dáváme přednost Kate Moss nebo Laře Stone, co se vzhledu týče ;). Sam Smith pro Balenciaga